Articles

Development has its own different forms. If we hear and read and try, the greater the probability is that knowledge becomes a skill.

Articles

Development has its own different forms. If we hear and read and try, the greater the probability is that knowledge becomes a skill.

Articles

Development has its own different forms. If we hear and read and try, the greater the probability is that knowledge becomes a skill.

Articles

Development has its own different forms. If we hear and read and try, the greater the probability is that knowledge becomes a skill.

"Practify", Mančić, M. | Economic online | September 2017.

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Often when making a cooperation with clients, we get the question: "How to ensure the effect of training? What if my employees do not do anything in the end? "

Practify - Kako da efekti treninga ne padnu u vodu dva dana posle?

 

Često prilikom sklapanja saradnje sa klijentima, dobijamo pitanje: „Kako da osiguram efekat treninga? Šta ako moji zaposleni na kraju ništa ne urade sa tim?“

Ovo je realna opasnost koju svakako treba razmotriti prilikom razvoja zaposlenih. Rezultati istraživanja ukazuju da bez follow-up aktivnosti samo 15% učesnika treninga počne da koristi naučena znanja u praksi. Ohrabrujuć podatak je da uz efektivan follow-up proces taj procenat raste na 85%. (Brinkerhoff, 2006)

Šta uraditi da znanje nakon treninga „ne padne u vodu“?

Dobro je poznato da se do uspeha u bilo kojoj oblasti dolazi vežbom. Ono što je bitno jeste da do vežbanja dođe neposredno posle obuke, kako znanja usled protoka vremena ne bi izbledela i kako entuzijazam ne bi iščezao.

Kako zainteresovati ljude i privući ih da vežbaju odmah nakon treninga?

Ključna stvar je staviti učesnika treninga u poziciju da mu spuštanje naučenog u praksu bude lako, zabavno i nagrađujuće. H.art u tu svrhu koristi različite metode, a jedna od njih koja zaslužuje posebnu pažnju jeste online alat - Practify. Učesnici, kroz ovaj alat, nakon treninga periodično dobijaju mini zadatke koje mogu rešavati na svom računaru, tabletu ili telefonu. Ove „mikro aktivnosti“ pomažu da se novostečena znanja primene u svakodnevnim poslovnim situacijama. Trener ima opciju da kreira igrice za različite tipove učesnika, koje podstiču: takmičenje, interakciju, ostvarivanje ciljeva i dalje istraživanje zadate teme.

Zašto online alat?

„Gejmifikacija“ je ono što održava motivaciju i čini da učenje postane zabavno. Postavljanje ciljeva i izazova (nivoa u igrici) i sistem nagrađivanja (odnosno sakupljanja poena) stvara uzbuđenje i obezbeđuje dodatni podsticaj za učesnika da nastavi sopstveni razvoj.

Takođe, grupa učesnika zajedno učestvuje u „igrici“ i može da vidi aktivnosti drugih igrača, pa i da ih komentariše, te se često u praksi dešava da oni inspirišu jedni druge i pružaju međusobnu podršku u procesu učenja. Na taj način razvija se dodatno organizaciona kultura i ohrabruje direktna komunikacija zaposlenih i okrenutost jednih na druge.

Ukoliko želite da saznate više o našem online follow-up alatu, kontaktirajte nas na: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili 065/2107-502   

Milica Mančić

www.hart.rs

 

©2024 H.art development center doo. All rights reserved. | Privacy policy | Designed By A&M Programming and design

Search

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies. | Privacy policy |
Ok