Članci

Razvoj ima svoje različite oblike. Ako i čujemo i pročitamo i isprobamo, veća je verovatnoća da znanje postane veština.

Članci

Razvoj ima svoje različite oblike. Ako i čujemo i pročitamo i isprobamo, veća je verovatnoća da znanje postane veština.

Članci

Razvoj ima svoje različite oblike. Ako i čujemo i pročitamo i isprobamo, veća je verovatnoća da znanje postane veština.

Članci

Razvoj ima svoje različite oblike. Ako i čujemo i pročitamo i isprobamo, veća je verovatnoća da znanje postane veština.

"Kako se kreiraju uspešni ljudi i kompanije?", Mančić, M. | Ekonomski online | Septembar 2017.

Većina kompanija sa kojima smo imali prilike da sarađujemo i koje ulažu u razvoj svojih zaposlenih i unapređenje poslovanja, imaju za cilj da ostvaruju dugoročni napredak, sa uspešnim i zadovoljnim zaposlenima i naravno uz kontinuirano povećenje profita.

H.art piše - Kako se kreiraju uspešni ljudi i kompanije?

Većina kompanija sa kojima smo imali prilike da sarađujemo i koje ulažu u razvoj svojih zaposlenih i unapređenje poslovanja, imaju za cilj da ostvaruju dugoročni napredak, sa uspešnim i zadovoljnim zaposlenima i naravno uz kontinuirano povećenje profita.

Ono što mi jasno komuniciramo na početku saradnje jeste da kontinuirani napredak ne dolazi izolovanim intervencijama, već samo nizom povezanih, svrsishodnih i ciljanih, pažljivo odabranih koraka, prilagođenih potrebama same kompanije.

Zato nijedan H.art razvojni projekat ne izgleda isto. Svaki je kreacija za sebe i svaki započinje detaljnim ispitivanjem razvojnih potreba kompanije. Ona se vrši bilo kroz razgovore sa menadžmentom/HR sektorom kompanije, bilo kroz specifično prilagođene upitnike, bilo kombinacijom ovih metoda. Takvom procenom dobijamo snage i oblasti za razvoj kompanije, što nam omogućava da vidimo gde se ta kompanija nalazi u sadašnjem trenutku.

Na osnovu date spoznaje, lakše nam je da, u saradnji sa menadžerom/vlasnikom/HR-om kompanije dogovorimo i gde želimo da kompanija bude u budućnosti, dakle, jasno definišemo cilj koji će kompanija težiti da ostvari.

Kada nam je jasno gde smo sada i gde želimo da budemo po završetku projekta, ostaje još da definišemo na koji način ćemo do toga doći, odnosno metodologiju projekta i akcioni plan. Naše iskustvo nam govori da se najbolji rezultati dobijaju dobro prilagođenom kombinacijom treninga, koučinga i konsaltinga.

Jasno je da što smo bolje, konkretnije i detaljnije definisali trenutno i željeno stanje, lakše će nam biti i da merimo gde se na tom putu nalazimo tokom trajanja razvojnog projekta. H.art sa svojim klijentima unapred definiše tačke u kojima će se meriti efekti i praviti presek stanja, što se radi kako u toku samog projekta, tako i po njegovom završetku.

Ako nas pitate, to je najefikasniji i najsveobuhvatniji pristup u kreiranju USPEŠNIH ljudi i kompanija.

Kontaktirajte nas i zakažite besplatne konsultacije sa nekim od H.art stručnjaka:

www.hart.rs

©2025 H.art development center doo. Sva prava zadrzava. | Politika privatnosti | Designed By A&M Programming and design
Kolačići nam olakšavaju pružanje naših usluga. Korišćenjem naših usluga dozvoljavate nam da koristimo kolačiće. | Politika privatnosti |
Ok