Iako se još uvek dešava u Srbiji i regionu da neki menadžer ili HR nije čuo za situaciono rukovođenje, zapravo u svetu se ovaj model smatra jednim od najpriznatijih.
Iako se još uvek dešava u Srbiji i regionu da neki menadžer ili HR nije čuo za situaciono rukovođenje, zapravo u svetu se ovaj model smatra jednim od najpriznatijih.
Većina kompanija sa kojima smo imali prilike da sarađujemo i koje ulažu u razvoj svojih zaposlenih i unapređenje poslovanja, imaju za cilj da ostvaruju dugoročni napredak, sa uspešnim i zadovoljnim zaposlenima i naravno uz kontinuirano povećenje profita.
Koučing, kao jedan od stilova rukovođenja, jeste metod fokusiranih razgovora usmerenih na ostvarivanje određenog cilja, koji krajnje dovodi do unapređenja i razvijanja pojedinca, odnosno zaposlenog.
Delegiranje kao veština koju je poželjno razvijati u kontekstu rukovođenja, podrazumeva dodeljivanje izvesne odgovornosti drugom zaposlenom. Ona se ogleda kroz zadavanje radnih zadataka koje zaposleni treba samostalno da izvrši.
Kada pričamo o davanju povratne informacije, postoje različiti modeli koji nam pomažu da bolje prenesemo poruku. Lično smatram da je najbolji način da budemo autentični i da se ne držimo „slepo“ bilo kog modela, već da se fokusiramo na nameru zbog koje započinjemo davanje povratne informacije i na nedvosmislenu poruku ka drugoj osobi koja glasi – Govorim ti ovo zato što mi je stalo (do tebe i do cilja) i zato što želim da stvari budu još bolje.
Biznis plan, po klasičnoj definiciji, predstavlja formalno određivanje poslovnih ciljeva, razloga za njihovo ostvarivanje i načina kako da se postignu. Njegovo pravljenje je odličan način da uže odredite i struktuirate svoje poslovne ciljeve.
Kada govorimo o prezentacijama, možemo uslovno da kažemo da postoji nekoliko vrsta uzimajući u obzir njihov cilj: informativne, edukativne, izveštaji, prodajne prezentacije... Međutim, ako za trenutak zastanemo i razmislimo – da li su sve prezentacije ipak prodajne?