Liderski stil podrazumeva način na koji lider rukovodi svojim zaposlenima i radnim zadacima. Njega čini skup obrazaca ponašanja koji predstavljaju različite kombinacije direktivnog i podržavajućeg ponašanja. Tako dobijamo četiri stila:
Liderski stil podrazumeva način na koji lider rukovodi svojim zaposlenima i radnim zadacima. Njega čini skup obrazaca ponašanja koji predstavljaju različite kombinacije direktivnog i podržavajućeg ponašanja. Tako dobijamo četiri stila:
Postoji interesantan koncept o liderstvu kao vrsti kompasa, koji pomaže u boljem razumevanju određenih pristupa u rukovođenju, kao i značaju fleksibilnosti u tom istom procesu.
Postoje mnogi oblici i stilovi rukovođenja. Jedan od oblika koji je veoma zastupljen, svakako jeste galeb menadžment.
Svako od nas ima određene karijerne aspiracije, odnosno težnje u profesionalnom životu. Postoji nekoliko tipova tendencija u profesiji, odnosno različitih karijernih sidra:
Jedan od glavnih izazova mnogih kompanija danas jeste podsticanje saradnje između različitih sektora i njihovo funkcionisanje kao skladne celine.
Šta je procena (asesment) zaposlenih ?
Procena zaposlenih predstavlja strukturisani pristup utvrđivanju određenih psiholoških karakteristika i kompetenci zaposlenih.
Postoji nekoliko tipova komunikacije kojima se svakodnevno služimo i oni se grubo mogu razvrstati u 4 kategorije: